درباره مدیر عامل | گروه بهداشتی فیروز

سید محمد موسوی

درباره مدیر عامل فیروز

سید محمد موسوی

سید محمد موسوی سال 1333 در شهر قزوین چشم به جهان گشود وی در ۴ سالگی به بیماری فلج اطفال مبتلا شد و به رقم محدودیت نسبتا شدید جسمی و حرکتی، هرگز در زندگی متوقف نشد و برای تحصیل در رشته پزشکی به امریکا رفت. او با آغاز جنگ ایران و عراق، تحصیلات خود را در آمریکا رها کرد و به ایران بازگشت.

از آنجایی که همیشه دغدغه مسائل اجتماعی بخصوص در حوزه معلولان را داشته است، کانون معلولین توانا را در سال 1374 تاسيس نمود تا در جهت حفظ کرامت انسانی و حقوق آنها بکوشد.

وی همچنین رئیس شبکه ملی تشکل‌های غیر دولتی معلولان جسمی حرکتی ایران است و برترین کارآفرین کشور در زمینه ایجاد اشتغال برای معلولین شناخته می شود. وی در سال 1379 شرکت فیروز را طی مزایده‌ای خریداری کرد و به سرعت با بهبود بخشیدن تحقیق و توسعه و بسته بندی روند نزولی شرکت را به روندی شدیدا صعودی تبدیل کرد. وی تاکنون چندین دوره به عنوان کارآفرین برتر ایران انتخاب شده و توسط رئیس جمهور وقت مورد تجلیل قرار گرفته و هم اکنون دارنده‌ی مقام مشورتی سازمان ملل است.

محصولات گروه بهداشتی فیروز با دارا بودن بالاترین استانداردهای کیفی در طی تمام سالهای فعالیت، موفق شده تا با جذب اعتماد مشتریان، حضور مداومی در سبد محصولات بهداشتی خانواده ها داشته باشد.

ارتباط با ما

گروه بهداشتی فیروز

گروه بهداشتی فیروز

تمامی حقوق مطالب برای “گروه بهداشتی فیروز”محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

طراحی و اجرا :  گروه بهداشتی فیروز

0:00
0:00